vrijdag 14 augustus 2009

Lowlandsbloglessen, deel 2

Meest dramatische zin van iemand die geen Lowlandskaartje wist te scoren.
"Het lot is mij totaal niet genadig."

Meest verontrustende begin van een blog.
"Oei oei oei, ik ben nog maar net gestart met mijn carrière als professioneel blogger en ik heb al last van een ’writers block'".


Zin over de jongen die besloot vier uur per etmaal te 'powernappen' die de heilzame werking daarvan in zeven woorden de grond in boorde.

"Mentaal trok hij het gewoon niet meer."

Meest hebberige zin in een Lowlandsblog.
"Het feit dat ik voor dit jaar al een kaartje heb wil natuurlijk niet zeggen dat ik niks wil winnen heur."

Meest platte omschrijving van gynacologie in een blog.
"Jaa inderdaad die studie over je kut."

Schattigste verdediging van een aantal niet zo heel scherpe foto's van Regina Spektor op een blog.
"Ongetwijfelt (sic) zijn er veel betere foto's gemaakt, maar aangezien dit MIJN blog is, wil ik MIJN foto's ook nog een kans geven."


Meest bescheiden inzet voor Lowlands op een Lowlandsblog.

"Af en toe een biertje, hier en daar een broodje roomkaas om wakker te worden, wat vrienden, drie goede bands en ik ben tevreden."

Morgen deel 3 (slot). En daarna gaan we langzamerhand de winnaars 's bekend maken, zodat ze nog kunnen repeteren voor hun eigen Lowlandsshow.

Leon

8 opmerkingen:

  1. Hebberigheid! Heremetiet, 1 van de 7 zonden! hoe kon ik me daar nou schuldig aan maken?! Foei, bah, slecht, schaam! Ik ga NU met mijn hoofd tegen de muur bonken om mezelf te straffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien staat mijn blog er morgen wel tussen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://poepeninhetdonker.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerlijk gezegd, met af en toe een biertje en een broodje roomkaas en 3 goeie bands red ik het ook wel. Wie schreef dat? Hookup?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag ik nog even, in alle bescheidenheid die na mijn quote van mij verwacht wordt, een laatste gooi doen naar dat felbegeerde kaartje met mijn laatste bijdrage?

    Broodje-roomkaas hookup, first thing on friday... :) 12.00 La Place

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee! die van mij staat ertussen! Nais! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb er wel maar 2 intelligentere blogs erbij gezet. Laatste gooi naar een plekje tussen de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen